Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

θα sssh.ου βγάλω το λάδι!

Tο ξηρό λάδι Nuxe Huile Prodigieuse, σίγουρα το έχεις δει στα ράφια των φαρμακείων. Ίσως να το έχεις ήδη αγοράσει και να έχεις ανακαλύψει τις ευεργετικές ιδιότητές του, σε σώμα και μαλλιά.
Εγώ θα σου προτείνω, έναν ακόμη τρόπο να το χρησιμοποιήσεις, που εγώ ανακάλυψα εντελώς συμπτωματικά, όταν μου τελείωσε το γαλάκτωμα καθαρισμού.
Όντας beauty addict , έχω δοκιμάσει - σχεδόν- όλα τα καθαριστικά προσώπου που υπάρχουν και υπόσχονται, θαύματα.Αφρώδη προ'ι'όντα καθαρισμού,πλούσια γαλακτώματα, φυτικά καθαριστικά, είχαν αναλάβει κατά καιρούς να απαλάξουν απο το μακιγιάζ και τους ρύπους την ευαίσθητη επιδερμίδα του προσώπου μου. Παρότι καλά καθαρισμένη, αισθανόμουν οτι με'' τραβούσε''.
Η υπέροχη σύσταση του με τα 30 φυτικά έλαια απομάκρυνε εύκολα και γρήγορα το μακιγιάζ μου και άφησε την επιδερμίδα μου, απαλή και ενυδατωμένη. Η βιταμίνη Ε που περιέχει, έδωσε τη ζωντάνια και την λάμψη που χρειαζόταν.
(extra tip:) Μετά το ντεμακιγιάζ, ξέβγαλε με χλιαρό νερό και σκούπισε ταμποναριστά το πρόσωπο σου.Δεν αφήνει ίχνη λιπαρότητας. Είνα ιδανικό αν θέλεις να αφήσεις -μετά τον καθαρισμό- το πρόσωπό σου, να'' ξεκουραστεί'' απο τις κρέμες προσώπου, για ενα Σαββατοκύριακο την εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου