Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

my name is Oil... Baby Oil!

 Tο baby oil,το γνωρίζεις.Νομίζω οτι υπάρχει σίγουρα στο ντουλαπάκι του μπάνιου σου.Είναι ενα φθηνό καλλυντικό που σίγουρα μπορεί να σε ενθουσιάσει και να σου δώσει πολλές εναλλακτικές λύσεις όταν ψάχνεις για ενα προ'ι'όν που μπορεί άνετα να βολευτεί στο μπάνιο σου,στην κουζίνα,στο μπουντουάρ σου ακόμη και στη τσάντα της θάλασσας.Θέλεις να σου διηγηθώ τις ''μαγικές''του ικανότητες,που έχω υπ'όψην μου;
Στην παραλία:
**Μπορείς να απλώσεις μια γενναία ποσότητα στα μαλλιά σου πριν και μετά τις βουτιές στη θάλασσα.Έτσι αποφεύγεις το φριζάρισμα και το δύσκολο ξεμπέρδεμα.
**Ανακάτεψε το με λίγη καθαρή άμμο.Απλώνοντας το και τρίβοντας απαλά την επιδερμίδα σου,μπορείς να απαλλαγείς απο τα νεκρά κύτταρα.
**Πάτησες κατά λάθος αχινό;Ρίξε μερικές σταγόνες πάνω στα αγκάθια και έτσι θα μπορέσεις να τα απομακρύνεις ευκολότερα.
Στο σπίτι:
**Ρίξε λίγες σταγόνες πάνω σε ενα απορροφητικό πανάκι και τρίψε όλες τις βρύσες.Θα λάμψουν!Είναι κατάλληλο  και για inox επιφάνειες. Εγω απο τότε που το ανακάλυψα,δεν το αλλάζω.Το απλώνω μια φορά την εβδομάδα στο ψυγείο και στον απορροφητήρα μου και αποφεύγω τη σκόνη και τις δαχτυλιές απο παιδικά χεράκια,μιας και δεν ''κολλάει''τίποτα επάνω!
**Οπως και στη παραλία,έτσι και στο σπίτι,μπορείς να αναμείξεις αρκετή ποσότητα με ζάχαρη και να προσφέρεις έξτρα ενυδάτωση και απολέπιση σε όλο σου το σώμα!Μη διστάσεις να το χρησιμοποιήσεις στα πέλματα,στα χέρια,ακόμη και στο πρόσωπο(εγω προσθέτω και λίγες σταγόνες αμυγδαλέλαιο).
**Το baby bedtime oil,με τη σούπερ χαλαρωτική μυρωδιά του είναι ιδανικό για ενα μασαζ που θα βοηθήσει εσένα ή το σύντροφο σου να κοιμηθεί ευκολότερα.
**Στο μπάνιο,μπορεί να αντικαταστήσει τον αφρό ξυρίσματος.
**Θα ξέρεις επίσης οτι ίσως είναι το μοναδικό καλλυντικό που μπορεί να απλωθεί αμέσως μόλις βγεις απο το ντους και να σου προσφέρει αξεπέραστη ενυδάτωση.Εγω -αντί για after sun-απλώνω μια πλούσια δόση κάνοντας μασάζ,περιμένω λίγο και μετά ταμποναριστά σκουπίζω.Απλώνω με κυκλικές κινήσεις οτι παρέμεινε και ειλικρινά με αφήνει έκπληκτη το αποτέλεσμα!
*Πριν το μανικιούρ-πεντικιούρ,μπορεί να απλωθεί στα πετσάκια και να τα βοηθήσει να μαλακώσουν και να απομακρυνθούν ευκολότερα.
Επίσης αν είσαι αρχάρια,μπορείς να το απλώσεις στις άκρες των νυχιών σου για να αποφύγεις τα ''ατυχήματα''απο το βερνίκι νυχιών.
**Αν βιάζεσαι μπορείς να απλώσεις λίγο πάνω στα φρεσκοβαμμένα νύχια σου,για να στεγνώσουν γρηγορότερα και να γυαλίσουν.
**Αν κατά λάθος η βαφή μαλλιών,ξεπέρασε τα ''όρια''και έχει απλωθεί στα αυτιά ή στο μέτωπο,μπορείς να τρίψεις λίγο baby oil στο δέρμα σου και έτσι θα αποφύγεις τους αντιαισθητικούς λεκέδες.
** Σου τελείωσε το ντεμακιγιάζ ματιών;Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να αφαιρέσεις το μακιγιάζ σου.(Αρκεί να μην είναι αδιάβροχο!)

Οι επιλογές είναι σίγουρα πολλές και οι χρήσεις του ανεξάντλητες. Εγω έχω ανακαλύψει και χρησιμοποιώ όλες τις παραπάνω που με έχουν βολέψει άπειρες φορές. Εσύ, έχεις κάποια καινούρια που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας;

31 σχόλια:

  1. το χρησιμοποιούσα μόνο για μασάζ στα μωρά...τώρα μου έδωσες πολλες ιδέες ,κυρίως για τα μαλλιά στην παραλία!!! πάω ν'αγοράσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ το χρησιμοποιώ για ντεμακιγιάζ ματιών και είναι καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επανήλθα...το αγόρασα και είδα και σε μορφή τζελ...είναι το ίδιο;; είχα χρόνια ν'αγοράσω baby oil και χάζευα όλη τη σειρά και αρώματα ,δεν ήξερα ότι υπάρχει και τζελ...πήρα σε υγρό αλλά αν είναι το ιδιο με τζελ θα το προτιμούσα γιατί φοβάμαι μη χυθεί στην τσάντα...χαχαχαχαχα ανησυχίες που έχω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νάσια..
      Η οικογένεια των baby oil,έχει μεγαλώσει με ολοκαίνουρια προ'ι'όντα για όλα τα γούστα.Το τζελ,βοηθάει καλύτερα στο μασάζ.Το είχα αγοράσει παλαιότερα αποκλειστικά και μόνο για αυτή τη χρήση.Εγω προτιμώ το απλό που είναι σε υγρή μορφή και μπορώ να το χρησιμοποιήσω όπως και όπου θέλω με μεγαλύτερη ευκολία.Ασε που με συμφέρει καλύτερα γιατί δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα όταν το αναμειγνύω με διάφορα άλλα συστατικά..
      Μη φοβάσαι οτι θα έχεις ''ατυχήματα''στη τσάντα σου γιατί οι συσκευασίες που κυκλοφορούν τώρα είναι πολύ βολικές γιατί έχουν καπάκι ασφαλείας..
      φιλιάαα..

      Διαγραφή
    2. ααα!!!ευχαριστώ,θα το χρησομοποιήσω σήμερα τη θάλασσα στα μαλλιά και θα κάνω την απολέπιση με τη φιλενάδα μου,με το χώμα...θα ξελεπιαστούμε χαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Εγώ αγάπησα αυτό το προϊόν από τοτε που είχα τα παιδιά μωρά! Αυτό για την κουζίνα δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό.. Το έχω χρησιμοποιήσει σε inox μόνο για να αφαιρέσω κόλλα από αυτοκόλλητα.
    Πρόσφατα είχα ακούσει μια κοπελιά σε μια παρέα να λέει πως το χρησιμοποιεί και στην ηλιοθεραπεία για να μαυρίσει.Ισχύει κάτι τέτοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα!Εγω το χρησιμοποιώ στο inox ψυγείο μου εδω και πολλά χρόνια και είναι οτι καλυτερο!Επίσης όσα απορρυπαντικά και αν έχω χρησιμοποιήσει κανένα δεν κρατάει μακριά τους λιπαρούς λεκέδες απο τον απορροφητήρα μου.Όσον αφορά το μαύρισμα,ναι ισχύει.Αν και δεν το συνιστώ γιατί δεν έχει κανένα δείκτη προστασίας,προσφέρει έντονο μαύρισμα.Μερικές κοπέλες το χρησιμοποιούν μόνο του:(
      ενω άλλες αφου βάλουν το αντηλιακό τους..

      Διαγραφή
    2. μμμ... να σου πω.. πάνω από το αντιηλιακό θα το δοκιμάσω! Σε ευχαριστώ! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    3. Μμμμ..περιμένω εντυπώσεις!!
      καλά να περάσετε στη εκδρομούλα..

      Διαγραφή
  5. πολύ χρήσιμη ανάρτηση!!! ευχαριστούμεεεε!!! =)
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ χρησιμο το ποστ !!θα το δοκιμασω σιγουρα στα νυχια και στα μαλλια στη θαλασσα;)
    φιλια
    An.ni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το μπλογκ σου! Το baby oil το χρησιμοποιούσα μόνο μετά το ντουζ για ενυδάτωση! Η αλήθεια είναι πως έκανε φοβερή δουλειά!! Καλό σ/κο να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την..Νομίζω οτι μόνο στη μαγειρική..δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε:):)
      Γιατί σε όλες τις άλλες περιπτώσεις..είναι ιδανικό!

      Διαγραφή
  8. Τι μαθαίνωωωω!όμως θα σου πω μία ..ιδιοτροπία μου..σιχαίνομαι κάθε τι λιπαρό επάνω μου..δεν πιάνω με τα χέρια ούτε τυρόπιτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω..τότε βάλε κάποιον άλλο για τις ''σκληρές δουλειές'',Αχτιδούλα!!:)

      Διαγραφή
  9. εγω το βαζω με ζαχαρη και να σου η απολεπιση!!!
    xo
    Anastasia
    http://www.natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε,βέβαια..απο τις καλύτερες χρήσεις του!
      φιλάκια στο όμορφο Λονδίνο!

      Διαγραφή
  10. πολυ ωραια αναρτηση! δεν ειχα σκεφτει τοσες χρήσεις! μεχρι τωρα το χρησιμοποιουσα μονο για ενυδατωση μετα την αποτρίχωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λατρεψα το ποστ σου! ειναι απλα απο τα καλτερα που εχω διαβασει τον τελευταιο καιρο!
    bravo!!!!!
    θα δοκιμασω ολες τις χρήσεις που δεν ήξερα... να προσθέσω μια? ειναι το καλυτερο για να πλένετε τα πινέλα σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!
      Δεν γνώριζα τη δική σου πρόταση!
      Θα το δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  12. Σούπερ ανάρτηση .ήξερα τα περισσότερα αλλά συμπλήρωσες μερικά κενά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χμμ...ένα σωρό ιδέες...
    Το ψυγείο και ο απορροφητήρας μου με κοιτάνε και μου λένε...ακόμα εδώ είσαι?
    Τρέχα να το πάρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο 3 περίπου ευρώ..και έχεις το σούπερ καθαριστικό..αλλά θυμήσου:και τα δυο θέλουν απορροφητικό πανάκι που δεν αφήνει χνούδι+λίγη ποσότητα!

      Διαγραφή
  14. λατρεμένο το baby oil!! είναι φοβερό για wet look και για scrub όπως λες μαζί με μαύρη ζάχαρη! όσο για τις ενυδατικές του ιδιότητες δεν το συζητώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολλα δεν τα ηξερα!
    πολυ ωραιο αρθρο!

    http://woman-licious.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ξέρω αν το ανέφερε κάποια κοπέλα στα σχόλια γιατί δεν μόρεσα να τα διαβάσω όλα, αλλά όπως το χρησιμοποιείς στο ινοξ, μπορεις να το χρησιμοποιήσεις σε ξύλινες επιφάνειες. Ειδικά αν ειναι κάποιο παλιό έπιπλο! το ενυδατώνει και το γυαλίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή