Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΒaobabTreeHouse:part2..

Aν διάβασες το ΒaobabTreeHouse:part1..σίγουρα θα μπήκες στον πειρασμό να δοκιμάσεις κάποια απο τα υπέροχα μικρά θαυματάκια του.Ίσως να έχεις κάνει ήδη την παραγγελία σου ή να το σκέφτεσαι ακόμα(ΑΚΟΜΑ;)


Ίσως να γεννήθηκαν πολλές απορίες ή ερωτήσεις που θα ήθελες να κάνεις.Ή ακόμα να ήθελες να ''πεις δυο λογάκια'' με τη Γαρυφαλλιά και να μη ξέρεις πως.Και εγω βρέθηκα στη θέση σου θέλοντας να μάθω περισσότερα πράγματα για εκείνη και το Βaobab της.Είναι πολύ όμορφο να γνωρίζεις καλύτερα,το πρόσωπο εκείνο που θα ''επιλέξει''συστατικά και μυρωδικά για να σε κάνει λίγο πιο όμορφη.
Προς μεγάλη μου χαρά η Γαρυφαλλιά δεν είχε αντίρρηση να της κάνω μερικές ερωτήσεις και απάντησε σε όλα εκείνα που πιστεύω οτι θα ενδιέφεραν και εσένα..
Σου παρουσιάζω λοιπόν αυτούσια το μίνι ίντερβιου που είχα μαζί της..

1)Σύστησε μας το Baobab tree house και πες μας με λίγα λόγια τι σημαίνει για εσένα.

To δέντρο Baobab είναι το γνωστό σε όλους μας δεντράκι του μικρού πρίγκιπα, με το οποίο νιώθω ιδιαίτερη σύνδεση. Αρχικά προσπάθησα να συνδέσω το όλο εγχείρημα με το δέντρο της ζωής αλλά δεν έβγαινε για κάποιο λόγο. Το άφησα στην τύχη του ώσπου ήρθε αυτό το δεντράκι – το οποίο υπάρχει πραγματικά όμως δεν το γνώριζα – και άλλαξε τη ροή στα πάντα. Βγήκε εύκολα το μπλογκ που με παίδευε και τελικά συνειδητοποίησα.. πως το δέντρο της ζωής είναι ένα και το αυτό..! Σοκ. Τα προϊόντα μου είναι με υλικά της φύσης και δεν θα μπορούσαν να είναι κάτω από καμία πιο ζεστή ομπρέλα από αυτή ενός σπάνιου δέντρου.

2)Ποια είναι η φιλοσοφία στην οποία βασίζεται ενα σπιτικό καλλυντικό; Και εν τέλει,τι είναι ''σπιτικό καλλυντικό'';

Η φιλοσοφία είναι ενημερώνομαι, φροντίζω πραγματικά τον εαυτό μου, ανακαλύπτω την ομορφιά και την υγεία έξω από τα πρότυπα των διαφημίσεων και των περιοδικών. Όλα αυτά χωρίς υπέρογκα ποσά λόγω φυτικής προέλευσης και εξιδανικευμένα στις δικές μου ανάγκες. 
Σπιτικό καλλυντικό είναι αυτό που προέρχεται από αγνές πρώτες ύλες, είναι φρέσκο άρα τα ενεργά συστατικά του είναι πραγματικά ενεργά, δεν περιέχει χημικά συντηρητικά και άρα έχει περιορισμένο χρόνο ανάλωσης  Οι παππούδες μας έλεγαν : «Αν δεν μπορείς να το φας, γιατί να το βάλεις στο πρόσωπό σου?» 
Κάτι θα ήξεραν...

3)Γιατί πιστεύεις οτι πρέπει όλοι να γυρίσουμε την πλάτη στα ''συνηθισμένα καλλυντικά'';Τι θα κερδίσουμε;

Να ξεκαθαρίσω πως δεν πιστεύω ότι πρέπει να γυρίσουμε όλοι την πλάτη στα συμβατικά. Η οπτική μου είναι βασικά ότι χρειάζεται επανεκπαίδευση για να κατανοήσουμε τι είναι όλα αυτά τα άγνωστα συστατικά σε κάθε λογής προϊόν προσωπικής φροντίδας και να μην θεωρούμαστε άβουλα θύματα ενός καλοστημένου συστήματος. Αφορά άνδρες και γυναίκες, πόσο μάλλον παιδιά. Το ιδανικό θα ήταν ο καθένας να έφτιαχνε μόνος του ότι χρειάζεται για την περιποίησή του. 
Είναι όμως κάτι τέτοιο εφικτό?  Έχουν ή θα έπρεπε να έχουν όλοι το μεράκι και το χρόνο για κάτι τέτοιο? 
Στρεφόμενοι όμως ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στις ήπιες εναλλακτικές σίγουρα κερδίζουμε πολλά. Χρήματα σίγουρα, καθώς μαθαίνουμε με πόσα λίγα προϊόντα μπορεί να είναι κανείς καθαρός, υγιής και όμορφος, σίγουρα υγεία και ευεξία καθώς η ομορφιά ξεκινάει από μέσα, και σίγουρα την ορθολογική αντίληψη περί καταναλωτισμού. 
Για μένα είναι υπέροχο συναίσθημα να γυρίζω την πλάτη σε 2 απαίσιες βιομηχανίες όπως αυτή της ομορφιάς και τη βιομηχανία φαρμάκων.  Καταναλώνω λιγότερο, θεραπεύω νου και σώμα με ήπιες μεθόδους, προλαμβάνω τις ασθένειες και τις φθορές με δικά μου μέσα. 

4)Τι θα πρότεινες/συμβούλευες κάποιον που θα άρχιζε τώρα να πειραματίζεται με τα φυσικά καλλυντικά;

Αγάπη 
Έρευνα 
Πείραμα 
Υπευθυνότητα 
Επιμονή & Δέσμευση 

5)Ποιο συστατικό νομιζεις οτι είναι απαραίτητο σε μια κρέμα ή ενα scrub; Και ποιο το χειρότερο;

Το σωστό ή τα σωστά έλαια. Αυτά είναι που ουσιαστικά δίνουν τη βαθιά θρέψη, τη λάμψη, την αντιγήρανση και πολλές πολλές βιταμίνες που χρειάζεται το δέρμα μας. 

6)Ποιο  προ'ι'όν θεωρείς οτι δεν πρέπει να λείπει απο κανένα νεσεσέρ; Και ποιό είναι το ''best seller''σου;

Μμμ.. αυτό που εγώ έχω πάντα μαζί μου είναι το βάλσαμο για τα χείλη. Έχει υπέροχη σταθερή υφή, προστατεύει και περιποιείται χειμώνα – καλοκαίρι τα χείλη μου και μυρίζει υπέροχα. 
Το best seller μου ως σήμερα θα έλεγα με διαφορά, το σαπούνι ενεργού άνθρακα!

7)Τι θα έλεγες για να πείσεις ενα δύσπιστο πελάτη σου και ποιο απο τα προ'ι'όντα που φτιάχνεις θα του πρότεινες να δοκιμάσει;

Γενικά δεν μπαίνω στη διαδικασία να πείσω κανέναν...
Προτιμώ να αλληλεπιδρώ με ευαισθητοποιημένους ή σε διαδικασία αναζήτησης ανθρώπους. Αν κάποιος είναι 50 – 50 προτείνω τη μικρότερη συσκευασία διαθέσιμη για να βγάλει ο ίδιος δικά του συμπεράσματα. Έτσι κι αλλιώς οι τιμές μου είναι πολύ προσιτές, δεν αγοράζει σκάφος. 

8)Ποια συμβουλή ομορφιάς τηρείς ευλαβικά και ποια θα μοιραζόσουν με τους αναγνώστες μας;

Η μόνη μου συμβουλή είναι η ευτυχία. Όταν είμαι χάλια, ότι και να κάνω παραμένω άτονη. 
Για να πέσω για ύπνο χωρίς να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου (σπανίως βάφομαι βέβαια) θα πρέπει να πέρασα πολύ καλά! 
Αγαπήστε τον εαυτό σας και κάντε ότι χρειάζεται για να είστε καλά μέσα – έξω. 
Το έξω μόνο δεν αρκεί.. 

9)Γράψε με λίγα λόγια, οτι άλλο θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας..

Υπάρχει ενότητα στο blog μου στην οποία αναφέρομαι αναλυτικότερα στην όλη φιλοσοφία
Και μια άλλη στην οποία αναφέρω περισσότερα για εμένα. 
Για οτιδήποτε άλλο παραμένω στη διάθεσή σας και μέσω του μπλογκ αλλά και της σελίδας μου στο facebook.

Γαρυφαλλιά    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου