Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

korres-watermelon:αντηλιακή κρέμα με χρώμα..

Aν διαβάζοντας την ετικέτα απο το παραπάνω προ'ι'όν,θεωρείς οτι το συγκεκριμένο ποστ βγήκε ''στον αέρα''με μια μικρή χρονοκαθυστέρηση,κάνεις λάθος.
Μπορεί το καλοκαίρι να τελείωσε μα αυτό δεν μας εμποδίζει να χρησιμοποιούμε αντηλιακή κρέμα προσώπου όλο το χρόνο.Επιβάλλεται κιόλας,θα προσθέσω!Ειδικά αν έχει και χρώμα μπορεί να παίξει το ρόλο του μέικ απ επάξια.
Η τελευταία μου εμμονή λοιπόν είναι οι συγκεκριμένες αντηλιακές,μιας και δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο τα πρωινά για να απλώνω στρώσεις απο διαφορετικά προ'ι'όντα στο πρόσωπο μου.Τη συγκεκριμένη τη φόρεσα όλο το καλοκαίρι αλλά είναι ιδανική και το χειμώνα με λίγο bronzer στα κατάλληλα σημεία.Επίσης μπορεί να μπει και σαν βάση για το μέικ απ-αν επιμένεις να ορκίζεσαι στο όνομα του-.
Το άρωμα της είναι διακριτικό-τουλάχιστον για εμένα-αλλά αν σου φανεί λίγο ενοχλητικό θα σου πω οτι εξατμίζεται στα πρώτα λεπτά.Το μοναδικό μείον που μπορώ να βρω είναι οτι πρέπει να απλωθεί πολύ γρήγορα γιατί στεγνώνει αμέσως και αυτό ίσως σε δυσκολέψει-στην αρχή τουλάχιστον-.
Ιδανική και για εσένα που έχεις λιπαρή επιδερμίδα,οπότε μπορείς να την εμπιστευτείς άφοβα,απλώνοντας όμως και λίγη πούδρα.
Kάνοντας κλικ εδω μπορείς να μάθεις περισσότερα!

(last but not least:πριν την αγοράσεις κάνε μια βόλτα απο τα online φαρμακεία.Σίγουρα θα την βρεις πολύ φθηνότερα!)

1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετική!!Δεν φοράω foundation παρά μόνο ενυδατικές με χρώμα..οπότε αυτη την έχω σταμπάρει εδώ και καιρό!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή