Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

χειροποίητο scrub προσώπου και σώματος..

Αν θέλεις να φτιάξεις ενα ωραιότατο χειροποίητο scrub για να το απολαύσεις εσυ ή να το δωρίσεις σε μια φίλη σου,δεν έχεις παρά να κατασκευάσεις το δικό μου αγαπημένο.
Σε ενα μπολ ανακατεύω:
**Μαύρη ζάχαρη(αν θέλεις να έχει μικρότερους κόκκους ή αν θέλεις να το δοκιμάσεις στο πρόσωπο,τότε βάλε άσπρη).
**Αμυγδαλέλαιο,(μπορείς να προσθέσεις και λάδι καρύδας,που είναι σούπερ τονωτικό για την επιδερμίδα σου)
**Baby oil(προαιρετικά)

**Μπορείς να προσθέσεις και λίγες σταγόνες λεμόνι,αν θες..
** Βιταμίνη Ε(υπάρχει στα φαρμακεία και κοστίζει πολύ φθηνά,αν προμηθευτείς τις μικρές κάψουλες) **Και μερικές σταγόνες απο το αγαπημένο σου αιθέριο έλαιο(εγω χρησιμοποίησα τριαντάφυλλο,που βρήκα στο ντουλάπι μου,αγορασμένο απο εδω.Διάβασε προηγούμενη ανάρτηση μου,εδω...
Τα τοποθετείς σε ενα γυάλινο μπολ(καλό ήταν προηγουμένως να το είχες αποστειρώσει) και το στολίζεις με φιογκάκι και μια καρτούλα με τις οδηγίες χρήσεις,τα συστατικά που χρησιμοποιήσες καθώς και την ημερομηνία λήξης που δεν θα είναι παραπάνω απο μερικές μέρες...
Απλώνεις σε βρεγμένο δέρμα μετά το μπάνιο,με μια σπάτουλα ή ενα κουτάλι γιατί καλό είναι να αποφεύγεις να μεταφέρεις μικρόβια μέσα στο βαζάκι..
Την ποσότητα την καθορίζεις εσυ,αυξομειώνοντας τα υλικά..Το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει,ευχάριστα!Το δέρμα σου,αμφιβάλλω αν θα το έχεις νιώσει ξανά πιο απαλό και μυρωδάτο!Μη ξεχάσεις να απλώσεις μετά και την αγαπημένη σου κρέμα σώματος(αν και μεταξύ μας,δεν νομίζω να τη χρειαστείς..!)
η ποσότητα που έφτιαξα εγω φτάνει για όλο το σώμα και για μια φορά.

9 σχόλια:

  1. Είμαι σίγουρη ότι θα μυρίζει τέλεια!Έχω κάνει κάτι παρόμοιο και ήταν τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ καλό !!!!!θα το δοκιμάσω!!
    φιλια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα το δοκιμάσω στο πρόσωπο γιατι στο σώμα ψιλοβαριέμαι χαχαχαχα
    μου αρέσουν πολύ οι προτάσεις σου γιατί είναι γρηγορες και μπορούν να υλοποιηθούν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμ σούπερ το βρίσκω!!! θα μυρίζει απίθανα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόλις μου θύμισες το λάδι καρύδας...ακόμα δεν το πήρα! Μαλλον θα αρχίσω να σημειώνω σε μπλογκάκι πια αυτές τις συνταγές για να τις έχω μπροστά μου. Ωραίο φαίνεται και το scrub αλλά είμαι και λίγο τεμπέλα για να τα φτιάχνω όλα μόνη μου....θα βολευτώ με της apivita προς το παρόν : ) Για το σώμα έχω ένα της clean skin...έτσι και έτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για χειροποίητα καλυντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ίδιο με την Εύη σκέφτηκα μόλις το διάβασα...κατευθείαν στη μυρωδιά πήγα..χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. latreyw ta homemade kalyntika!des edw

    http://fashionkotes.blogspot.gr/2011/10/deep-face-cleaning.html

    k edw

    http://fashionkotes.blogspot.gr/2011/04/soap-it.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχες ιδέες..ειδικά αυτές με τα σαπούνια..αξίζει να τα δοκιμάσουμε!
      Ευχαριστούμε!!

      Διαγραφή