Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Renata Rubens...μια καινούρια φίλη.

Πριν λίγες μέρες,διάβασα στο blog της Ελένης και της Άννας,missticklemepink.blogspot.gr,μια αναφορά σε μια ελληνική εταιρία καλλυντικών που υπάρχει στο χώρο εδω και πολλά χρόνια.Η www.rubenscosmetics.com,ξεκίνησε απο τη Θεσσαλονίκη στα τέλη του 1930 απο το Σπήλιο Αυγερινό,ενα λαμπρό επιστήμονα,ερευνητή και χημικό.Αφιέρωσε τη ζωή του στη κατασκευή ποιοτικών καλλυντικών με αφετηρία το 1943 που δημιούργησε το πρώτο ιστορικά Ελληνικό κραγιόν.Μπορείς να διαβάσεις εδω την ανάρτηση της Ελένης,που στάθηκε αφορμή να γνωρίσω τη συγκεκριμένη εταιρία.Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον το γεγονός οτι τα προ'ι'όντα της είναι πολύ οικονομικά,φαντάσου μια κρέμα ημέρας κοστίζει μόλις 6 ευρώ!.Eπίσης η συσκευασία τους σε ταξιδεύει σε μια άλλη εποχή..πιο ρετρό.Κάνοντας μια βόλτα σκέφτηκα να παραγγείλω κάποια απο αυτά γιατί νομίζω οτι είναι ευκαιρία να δοκιμάζουμε και οικονομικές λύσεις ομορφιάς.Στα συν είναι και η προσφορά του e-shop,''Παίρνω 3 πληρώνω 2'',το οποίο έλαβα σε ενα όμορφο αδιάβροχο νεσεσέρ που θα γίνει η ιδανική  παρέα μου στη παραλία,μιας και εκεί θα χωρέσω όλα τα αντηλιακά μου!.
Αγοράζοντας 2 κρέμες(ημέρας και νύχτας),παίρνεις σαν δώρο μια κρέμα-πούδρα σε ενα μπεζ χρώμα ,που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν bb cream.Η μυρωδιά τους είναι απαλή.Θυμίζει ταλκ και απλώνεται πολύ εύκολα.Ανυπομονώ να τη δοκιμάσω και να μοιραστώ τις απόψεις μου..

 Mερικές πληροφορίες για τις κρέμες...
 Μια καινούρια bb cream,σε 3 διαφορετικές αποχρώσεις..




Αυτές είναι οι κρέμες που παρέλαβα..
και το δώρο μου..
Η συγκεκριμένη κρέμα μου αρέσει που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν μάσκα ενυδάτωσης πέρα απο μια απλή κρέμα νύχτας...
Διάβασε μερικές χρήσιμες πληροφορίες που συνοδεύουν τη τροφοτονωτική κρέμα..
Eίμαι ενθουσιασμένη με τα καινούρια μου καλλυντικά και ελπίζω να αξίζουν..Σε λίγες ημέρες θα σου μιλήσω αναλυτικά για τις ικανότητες τους..Μέχρι τότε..
Φιλάκια...xxx

12 σχόλια:

  1. oh den thn exw ksana akousei ayth oute thn exw ksana dei :s einai se katastimata sygekrimena ? h sta klasika ( hondos sephora klp ?) kai edw ws sinithws den tha thn exoume ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω δεν τα γνώριζα.Χρειάζεται μια σχετική διαφήμιση,απο μέρους τους,έτσι να τα γνωρίσουν περισσότεροι καταναλωτές.Ωστόσο,μπορείς να τα παραγγείλεις online.Έρχονται μέσα σε λίγες ημέρες στο χώρο σου.Κάνε κλικ στην διεύθυνση που δίνω στην παραπάνω ανάρτηση..Καλές αγορές!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ...ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σου άρεσαν και εσένα και σε ευχαριστούμε πολύ για την αναφορά! Εγώ πάντως τα χρησιμοποιώ εδώ και μια εβδομάδα και έχω μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένη. Ειδικά η κρέμα πούδρα μου έκατσε πάρα πολύ καλά, νομίζω δεν υστερεί σε τίποτα από τις άλλες ΒΒ.

    Το νεσεσέρ το λατρεψα και εγώ,είναι όμορφο και βολικόοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. me exete peisei!!! thelw poly na ta dokimasw!!! kai i timi tous einai souper!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πρώτη φορά τα ακούω.. κοίτα να δεις! :) πολύ ωραίο φαίνεται και το νεσεσέρ, πράγματι.. θα ρίξω μια ματιά στο e-shop!! xixi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα εχω δει απλώς τώρα που διαβασα στα συστατικά τους μου φανηκε πολύ ασχημα η αλλκοολες και το αρωμα.... αλλά δεν σημαινει κατι αυτο (και άλλες εταιρείες έχουν τετοια συστατικά στα προιοντα τους το καλό είναι ότι δεν περιεχουν parabens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου!!
    Θα ήθελα και εγώ να τα δοκιμάσω πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανταποδίδω την επίσκεψη και περιμένω με αγωνία την άποψή σου!!!
    Tην δική μου την διάβασες ήδη αλλά για όποιον δεν.... http://elenasfinds.blogspot.gr/2012/07/rubens-avgers-surprisesreview.html
    Καλή εβδομάδα λοιπόν!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πείστηκα τελείως....είδα κι από την τελευταία σου ανάρτηση ότι είσαι ευχαριστημένη, άρα είναι οι επόμενες που θα αγοράσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τίγκα στο παραφινέλαιο, βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή