Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

DIY:sugar lip scrub..

Ξεφυλλίζοντας το site:www.honestlywtf.com,  βρήκα και σου παρουσιάζω μια εξαιρετικά εύκολη ιδέα για να κατασκευάσεις το δικό σου scrub χειλιών.Η Sarah Howard,μας μαθαίνει τον τρόπο..
Θα χρειαστείς:
**Λάδι καρύδας(1 κουταλιά της σούπας,περίπου)
**Μέλι(1 κουταλιά της σούπας)
**Μαύρη ζάχαρη(2 κουταλιές της σούπας)
Ανακατεύεις το λάδι καρύδας με το μέλι.(αν το λάδι είναι πολύ υγρό,το βάζεις για λίγα λεπτά στο ψυγείο.)
Έπειτα ρίχνεις και τη μαύρη ζάχαρη που είναι γνωστή για τις απολεπιστικές της ικανότητες και ανακατεύεις πολύ καλά.
Τοποθετείς το scrub σε ενα γυάλινο βαζάκι και το έχεις φυλαγμένο στο ψυγείο σου.Διαρκεί για 2 εβδομάδες περίπου και μπορείς να βγάζεις την ποσότητα που θέλεις κάθε φορά,αφήνοντας την λίγα λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου.Απλώνεις με κυκλικές κινήσεις στα χείλια σου και μετά ξεπλένεις.Μη ξεχάσεις να βάλεις και λίγο lip balm στο τέλος..
Tώρα μπορείς να μοιράσεις τα φιλιά σου...
υ.γ η αρχική ανάρτηση,απο όπου πήρα την ιδέα, βρίσκεται εδω..

16 σχόλια:

  1. Ααα πολύ ωραίο!Θα το δοκιμάσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εντάξει, πανεύκολο,ε???? και έχω όλα τα υλικά!!! χι χι!!! σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χμμμ.. ωραία ιδέα! Σε ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω πως μου είναι απαραίτητο αυτό το scrub....το λάδι καρύδας το πήρες από φαρμακείο όπως δείχνει το μπουκαλάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύκολο και ότι πρέπει για καλοκαιρινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χείλη για φίλημα...!!!! Την ξέρω την συνταγή και παλιότερα που δεν είχα τόση βαρεμάρα την έφτιαχνα!!! Τώρα σαν να με ταρακούνησες λιγάκι!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανεύκολη όπως είδες!
      Τώρα δεν έχεις καμία δικαιολογία φιλενάδα!!!
      Φιλιά!!!!:)

      Διαγραφή
  7. Να ρωτήσω κάτι χαζό; Λάδι καρύδας δεν έχω και βαριέμαι να ψάχνω κιόλας. Έχω αμυγδαλέλαιο, έχω και καλό ελαιόλαδο. Πειράζει άραγε αν βάλω ένα από αυτά τα δύο;
    Πάντως μου αρέσει πολύ σαν ιδέα το σπιτικό σκραμπ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πρότεινα αμυγδαλέλαιο !!!
      Ωστόσο να έχεις πάντα λάδι καρύδας στο νεσεσέρ σου!!είναι ίσως ένα απο τα πιο πλούσια σε βιταμίνες και ιδιότητες λάδια.Και η τιμή του είναι πολύ οικονομική!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία συνταγή!!!!!!Θα την φτιάξω!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ το έχω κάνει χωρίς λάδι καρύδας μέχρι τώρα αλλά θα το δοκιμάσω και έτσι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή