Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

BB vs CC...

Sssh..ου έχω νεα απο τον πλανήτη ομορφιάς ή αλλιώς το αγαπημένο σου myStickland!
Eδω οι εξελίξεις τρέχουν και δεν γινόταν να μη σε ενημερώσω..Φαντάζομαι οτι έχεις ήδη διαβάσει-χρησιμοποιήσει και εσυ μια BB.''Τόσος ντόρος'' λες ''και εγω να μην έχω προσωπική άποψη;''
Και την φοράς καθημερινά,θαυμάζοντας το λαμπερό πρόσωπο σου.Και εγω μαζί σου!!
Εκεί λοιπόν που είπες οτι βρήκες επιτέλους το σύμμαχο σου στην απλότητα,σήμερα θα σε βάλω σε σκέψεις..Γιατί μια ή μάλλον δυο ολοκαίνουριες αφίξεις ήρθαν και αναζητούν μια πρωταγωνιστική θέση στο νεσεσέρ σου...
Τα αρχικά CC,σου λένε κάτι;
image (via)
Αν όχι(τστστσ..τόσο καιρό εδω μέσα χρυσή μου και δεν έμαθες τίποτα;)τότε να σου κάνω μια μίνι ενημέρωση.
Πριν ενα περίπου χρόνο στην Ελλάδα,''προσγειώθηκαν''οι ΒΒ κρέμες που υπόσχονταν  ενα αψεγάδιαστο αποτέλεσμα στο μισό χρόνο και με ενα μόνο προ'ι'όν.Μεγάλα brands δημιούργησαν οικονομικές επιλογές και γέμισαν τα ράφια των καταστημάτων ομορφιάς αλλά και super market.Ετσι η πρόσβαση σε αυτές ήταν άμεση,οπότε όλες μπορούσαμε να τις αποκτήσουμε.Έγινε ενας μικρός χαμός και πιστεύω οτι δεν θα υπάρχει καμία απο εμάς που δεν θα έχει δοκιμάσει-εστω και σε δείγμα- κάποια απο αυτές.
Σιγά-σιγά τις εμπλούτιζαν με περισσότερες αποχρώσεις,συστάσεις για λιπαρά δέρματα,μεγαλύτερο δείκτη προστασίας.Μπόρεσαν και κάλυψαν κάποιες μικρές ατέλειες του προσώπου μας.Κάποιες απο εμάς τις αγάπησαν,κάποιες άλλες όχι και τόσο.
Τι γίνεται όμως με εσένα που έχεις κοκκινίλες ή υποφέρεις απο θαμπή και κίτρινη επιδερμίδα;Δεν θέλεις ενα εξειδικευμένο προ'ι'όν που θα μπορέσει να σε καλύψει,χωρίς όμως να πληρώσεις και μια περιουσία;
Εδω λοιπόν κάνουν την εμφάνιση τους οι CC ή αλλιώς Color Control Correction Cremes.
image(via)
Θέλεις μετάφραση;
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Θέλεις να καλύψεις την ερυθρότητα της επιδερμίδα σου μεμιάς;Anti-Redness ή -όπως την έχω ονομάσει εγω''πράσινη γομολάστιχα''.Και εξηγούμαι:Αρχικά είναι πράσινη.Την απλώνεις όμως στο πρόσωπο σου και βλέπεις ενα θαύμα να συντελείται εμπρός στα μάτια σου.Αλλάζει χρώμα και μεταμορφώνει την επιδερμίδα σου στο λεπτό!!
Θέλεις να καλύψεις τη χρωματική ανομοιομορφία και την θαμπάδα που σε ταλαιπωρεί και σου προσθέτει χρόνια;Τότε η ''μωβ δύναμη'' ή αλλιώς Anti-Dullness σου κλείνει ραντεβού!!
Εδω το μωβ χρώμα χαρίζει μια καθαρή και φωτεινή όψη που διαρκεί και συνεχώς βελτιώνεται με τη συνεχής χρήση..
Last but not least,πάρε χαρτί και μολύβι γιατί έχουμε ''διαγώνισμα''..
Οι CC:
*Είναι ιδανικές και για λιπαρά δέρματα,γιατί έχουν απαλή υφή.
*Είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά(βλέπε πράσινο τσάι) και πλούσιες σε βιταμίνες επίσης(βλέπε προβιταμίνη Β5 και Ε)
*Εχουν καλύτερη κάλυψη-αν και λεπτόρρευστες-και αντιστέκονται σε δυο προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλές απο εμάς:Ερυθρότητα και ανομοιομορφία/θαμπάδα.
*Χάρη στις μικροκάψουλες που είναι γεμάτες μικροχρωστικές και σπάνε κατά τη στιγμή της εφαρμογής  αφομοιώνονται και προσαρμόζονται στο τόνο της επιδερμίδας.

Μετά απο όλα αυτά που διάβασες,δεν ανυπομονείς-όπως και εγω-να την δοκιμάσεις;)

υ.γ1.κοστίζει γύρω στα 10 ευρώ..
υ.γ2 εδω και εδω μπορείς να θυμηθείς την γνώμη μου για τις bb που έχω δοκιμάσει ήδη.
υ.γ.το ποστ είναι ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό.

19 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι ότι θέλω να δοκιμάσω αυτήν με πράσινο χρώμα γιατί έχω πολλά κόκκινα σημάδια λόγω ακμής.. Οι πληροφορίες σου ήταν κατατοπιστικότατες μπορώ να πω :)
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δοκιμαζω τη bb μετα απο την ανάρτηση σου ! Προς το παρόν καλα!! Μήπως πρέπει να κάνω κ εγω το επόμενο βήμα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να δοκιμάσω αυτήν με το μωβ χρώμα,όχι γιατί έχω θαμπό δέρμα αλλά γιατί σίγουρα δεν έχω κοκκινίλες!!
    δεν ξέρω όμως αν πρέπει να πάρω cc η μία ακόμα bb cream!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τη θέλω αυτή την πράσινη!!! χι χι... φιλα΄κια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί να μην έχω ιδιαίτερα θέματα με το πρόσωπό μου αλλά θα τις προτιμήσω απο την BB διότι υπάρχουν μέρες που μπορεί να ξυπνήσω και το δερματάκι μου να έχει τα μικροθεματάκια μου! Και επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου συμβεί στο πρόσωπο, λέω να έχω και τις δύο, και την μωβ και την πράσινη, και να τις χρησιμοποιώ αναλόγως.. Ε τωρα για τις ημέρες που όλα είναι καλά θα παραμείνω στην ΒΒ. Δεν χρειάζεται να φορτώνουμε και πολυ το πρόσωπό μας!!

    Φιλάκια πολλά! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ώπα! Τι καινούρια ανακάλυψη είναι αυτή;; Η αλήθεια είναι πως το πράσινο για τις κοκκινίλες της ακμής, θα το δοκίμαζα ευχαρίστως!! Γιατί όχι;;
    Καλή εβδομάδα!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μαθαμε την ΒΒ ,τωρα θα μαθουμε και την CC!!!Εγω με λιγες παναδες θελω την πρασινη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την BB την έχω δοκιμάσει, αλλά είμαι περίεργη και για τις CC. Νομίζω ότι όντως θα είναι πιο αποτελεσματικές. Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχω μια BB, τωρα με εβαλες σε σκεψεις να δοκιμασω και μια CC.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααα,την περίμενα,γιατί από την πρώτη στιγμή χρησιμοποίησα την ΒΒ και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη.
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστουμε για την ενημερωση. Νομίζω οτι θα προτιμήσω μιά πράσινη το γρηγορότερο.
    Και πολύ καλή η τιμή της.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ιδέα δεν εχω για τα νεα προϊόντα εδω που βρίσκομαι χαχαχαχα θα τα δοκιμάσω το Πασχα όμως....καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση..θα φροντίσω να προμηθευτώ δειγματάκια πριν αποφασίσω ποια θα πάρω..
    Καλό βράδυ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστούμε για τις κατατοπιστικές πληροφορίες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ακούγονται όλα υπέροχα αλλά πλέον έχω τρομάξει πάρα πολύ και βάζω στο πρόσωπο μου μόνο ότι μου λέει ο δερματολόγος...! Από εκεί που είχα φεγγάρι πρόσωπο ξαφνικά μου δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα απ'το πουθενά...
    Καλή δοκιμή και απόλαυση σε όσες μπορούν να τα χρησιμοποιούν άφοβα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νομίζω ότι εγώ χρειάζομαι πολλά σεμινάρια!
    Ντρέπομαι αλλά δεν έχω ιδέα!
    Πρέπει να ξεκινήσω από τα βασικά ! :-D
    Φιλάκια!
    καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχω καιρο να μπω να ενημερωθω τα νεα σου.
    Τα διαβαζω ολα ομως μαζεμενα! Συμφωνω απολυτα για τα 7 θαυματα του κοσμου και επισκεφτηκα κ το μπλογκ της Κατερινας..
    Οσο για τις κρεμες δεν θα το πιστεψεις αυριο παω σε δερματολογο γτ εχω γεμισει φακιδες..αντε να δουμε τι θα μας πει!
    φιλια,
    Αναστασια
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μόλις αποφάσισα να πάω στο ραντεβού με την μωβ δύναμη!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή