Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

absolute..hair repair!

Tα προ'ι'όντα που θα μοιραστούν την ιστορία τους,δεν θα ''σου βγάλουν το λάδι''.. 
..Θα σε βοηθήσουν να δεις την περιποίηση μαλλιών σου,διαφορετικά..Χρησιμοποιώντας τα, όλο το καλοκαίρι,πέρασαν τα πάνδεινα μαζί μου και μετά απο πολλαπλά test drive,μπορώ να σου προτείνω ποια αξίζουν λίγο περισσότερο απο τα άλλα..Έτσι λοιπόν την επόμενη φορά που θα τα συναντήσεις στα ράφια του σούπερ μάρκετ, μην τους γυρίσεις την πλάτη.Δώσε τους μια ευκαιρία..μπορούν να κάνουν θαύματα!
Το συγκεκριμένο λαδάκι,το πήρα σαν δώρο όταν αγόρασα τη βαφή μαλλιών μου.Θρέφει και λειαίνει τα μαλλιά,προσφέροντας απαλότητα και λάμψη.Αν τα μαλλιά σου είναι πλούσια και φριζάρουν εύκολα,τότε θα είναι ιδανικό για εσένα.Αν όμως είναι λεπτά,δεν θα σου το προτείνω.Η σύνθεση του,είναι τέτοια που θα είναι too much για εκείνα,ακόμα και αν βάλεις λίγη ποσότητα.Ιδανικό θα είναι αν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις και σαν μάσκα μαλλιών,όπως και εγω.
Το άρωμα του είναι ''αδιάφορο''για τα δικά μου γούστα.Παρόλαυτα, διαρκεί.
Ίσως έχεις δοκιμάσει το serum της Gliss,ήδη.Σε μορφή spray,θα σε βολέψει πολύ.Εγω το κατατάσσω στην κατηγορία των λαδιών γιατί όταν το απλώνω μου αφήνει την ίδια αίσθηση που δίνουν και οι φίλοι του,τα λαδάκια.Περιέχει υγρή κερατίνη,συστατικό της τρίχας.Προστατεύει απο την φθορά,δίνει λάμψη και βοηθάει τα ταλαιπωρημένα και πολύ ξηρά μαλλιά.Το συγκεκριμένο μπουκάλι,είναι το τρίτο κατά σειρά,που έχω αγοράσει και ειλικρινά δεν θα δίσταζα να το προτιμήσω και τέταρτη.Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε βρεγμένα ή στεγνά μαλλιά,όπως και όλα αυτά που σου προτείνω εδω.
Είχα ακούσει και διαβάσει τόσα για το συγκεκριμένο λάδι.''Οκ,θα το αγοράσω.Το πολύ πολύ να είναι σαν ενα ακόμη λάδι μαλλιών''σκέφτηκα στο σούπερ μάρκετ.Και το έριξα ,όπως- όπως στο καλάθι μου.Να σου πω την αλήθεια,το άφησα ξεχασμένο σε μια άκρη γιατί χρησιμοποιούσα κάποιο άλλο.Μια μέρα λοιπόν σκέφτηκα να ''γνωριστούμε''λιγάκι καλύτερα.Το άπλωσα στα μαλλιά μου,βρεγμένα καθώς ήταν και τα έπιασα ενα γρήγορο κότσο γιατί έπρεπε να φύγω βιαστικά,για τη δουλειά.Μετά απο κάποιες ώρες,που επέστρεψα και τα έλυσα..έμεινα έκπληκτη.Ήταν τόσο ενυδατωμένα και λαμπερά,που δεν τα αναγνώρισα!Το καλύτερο ήταν οτι είχαν σχηματιστεί και μεγάλες μπούκλες,στα σπαστά μαλλιά μου,χωρίς να κάνω απολύτως τίποτα.Αυτό που θα σου κάνει εντύπωση,θα είναι το καταπληκτικό άρωμα του και μια περίεργη δροσιά που θα νιώσεις ρίχνοντας μερικές σταγόνες στην παλάμη σου.!Επίσης,μην φοβηθείς την ποσότητα.Δεν θα σου λαδώσει τα μαλλιά,ακόμη και αν βάλεις λίγο περισσότερο!
Τελευταία άφησα το φυτικό έλαιο αμυγδάλου,που είναι κατηγορία απο μόνο του!Υπέροχο για τη θάλασσα,πριν και μετά τις βουτιές,ιδανικό για τις άκρες(αρκεί να βάλεις ελάχιστο),φανταστική μάσκα μαλλιών που μπορείς να απλώσεις άφοβα,απο τις ρίζες κάνοντας μασάζ,μέχρι και τις άκρες..Δεν περιέχει άρωμα..
και όχι μόνο..Για θυμήσου*

11 σχόλια:

  1. απο αυτα εχω δοκιμασει το syoss και το loreal!εχεις δικιο που λες οτι το syoss μπορει να βαρυνει τα λεπτα μαλλια και το διαπιστωσα τωρα που χρησιμοποιω της loreal το οποιο ειναι παναλαφρο!να πω οτι το εχω χρησιμοποιησει και στα ποδια οταν μου τελειωσε το baby oil και ειναι επισης φανταστικη λυση!
    οσο για τα λαδακια της apivita δεν εχω δοκιμασει ακομα κανενα αν και θα επρεπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία η ανάρτηση σου! Έχει γεμίσει ο τόπος λαδάκια και επειδή βάζεις και λίγη ποσότητα κάθε φορά, που να προλάβεις να τα δοκιμάσεις όλα! Εγώ δεν έβρισκα της L'Oreal και πήρα ένα της La petit marseillais. Η τιμή του είναι στα 5 ευρώ και μέχρι στιγμής χρησιμοποιώ αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πω τι μου κάνεις!δεν ξέρω πιο να πρωτοδιαλέξω!
    το πρώτο σίγουρα!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις προάλλες στο σούπερ μάρκετ φλέρταρα για πολύ ώρα με αυτό της Λορεάλ..απόψε μετάνιωσα που δεν το πήρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμμ..πολύ ενδιαφέρον ποστ!!
    Πάντα ψάχνω για προϊόντα που θα κάνουν τα μαλλιά μου απαλά!!
    Έχω δοκιμάσει της Loreal και μου αρέσει πάααρα πολύ!!Έχω χοντρή τρίχα και δεν μου κάθονται ποτέ όπως θέλω, χωρίς βοήθεια από προϊόν!Ίσως δοκιμάσω και κανένα άλλο λαδάκι απ' τις προτάσεις σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω το καταλληλότερο για τα δικά μου μαλλιά είναι το syoss. To έλαιο αμυγδάλου της Apivita το αγόρασα καθώς και το έλαιο δάφνης για τους άντρες εδώ μέσα.
    Έχεις βραβεία!! Καλό βράδυ....φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαί εγώ τής Λορεάλ χρησιμοποιώ!Καλό φαίνετε!Καλό βράδυ φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τα παραπάνω, δεν έχω δοκιμάσει κανένα!! χαχα! Γενικώς δεν είμαι της περιποίησης!! Αλλά όπως τα περιέγραψες, ιδανικά για εμένα θα ήταν το πρώτο και το τρίτο (λόγω της μπούκλας που μου αρέσουν!! χαχα)
    Καλό σου βράδυ!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Της Loreal το χρησιμοποιώ και εγώ εδώ και ένα τρίμηνο. Είναι πάρα πολύ καλό! Εγά το πήρα για ενυδάτωση αλλά από τότε που το πήρα έχω κόψει τον αφρό γιατί αυτό μου κάνει και πάρα πολύ ωραίες μπουκλες!! Το προιόντα της Gliss δε μ'αρέσουν καθόλου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ από λαδάκι χρησιμοποιώ το moroccanoil, πάντα σε νωπά μαλλιά!Ωστόσο, σίγουρα όσα είναι σε μορφή σπρέυ είναι πιο εύκολα στη χρήση!Aπό τη σειρά Gliss τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα και όλα με άφησαν ικανοποιημένη!Επόμενο στη λίστα έχω της L'oreal...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το soyoss δεν μου ταίριαξε καθόλου! ίσως το χαρακτήριζα και το χειρότερο! Άλλο που δοκίμασα ήταν το L'oreal extraordinary σαφώς πολύ καλύτερο και συμφωνώ για την ενυδάτωση που λες! Τώρα χρησιμοποιώ το moroccanoil που αναφέρει και η Angel Mary πιο πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή