Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

σκέψου..φυσικά!!

Ψάχνοντας μανιωδώς , μέσα στη ''θάλασσα'' του ίντερνετ για φυσικά προ'ι'όντα ομορφιάς, ο δρόμος με έβγαλε σε μια μικρή ατομική επιχείρηση που παρασκευάζει παραδοσιακά σαπούνια με βασικό συστατικό ελαιόλαδο, βότανα, αιθέρια έλαια και.. αγάπη για τη φύση..


Cumaea.gr το όνομά της..Βρίσκεται σε ενα μικρό χωριό κοντά στη Κύμη Ευβοίας, το Κοίλι.
Εκεί, σε ενα   μικρό και χαριτωμένο εργαστήρι 30 τετραγωνικών, γεννιούνται και αναπαράγονται συνταγές χρόνων..Η δημιουργός του,Φιλίτσα Φρυγανιώτη, μετά απο πολυετή πείρα σε εταιρίες καλλυντικών, επέστρεψε στο τόπο που γεννήθηκε και αποφάσισε το πατρικό της σπίτι να το μετατρέψει σε αυτόν το μικρό παράδεισο ομορφιάς, με σύμμαχο τα ''μυστικά'' του παρελθόντος..
Ξεκινώντας με μια βασική συνταγή σαπουνιού, και με μια απλο'ι'κή συνταγή κηραλοιφής της γιαγιάς, κατάφεραν μετά απο έρευνες, μελέτες και πολλές δοκιμές, να προσφέρουν σε μας μια μεγάλη ποικιλία απο σαπούνια, κηραλοιφές, lip balms, after shaves ..και πολλά άλλα..


Όλα αυτά μου φάνηκαν εξαιρετικά ενδιαφέροντα..Μου άρεσε η ιδέα του φυσικού και ''φρέσκου''..Προσπαθώντας να αποφύγω, ή έστω να μειώσω στο ελάχιστο, οτιδήποτε χημικό να ακουμπήσει στο πρόσωπο ή το σώμα μου, έστειλα την παραγγελία μου..Μέσα σε λίγα 24ωρα, είχα στα χέρια μου το πακέτο..Μόλις το άνοιξα μια ευωδία απλώθηκε στο χώρο..Αισθάνθηκα σαν να ήμουν στο χωριό της γιαγιάς. σαν να μύριζα μια φρεσκοπλυμένη μπουγάδα...Πραγματικά ενθουσιάστηκα..
Καλέντουλα,πράσινος άργυλος, λεμονιά, μυρτιά, κουμαριά, θυμάρι και διάφορα αιθέρια έλαια, ορκίστηκαν  να με προστατεύσουν απο τα μαύρα στίγματα και τα μικρόβια που είχαν κάνει κατάληψη στο πρόσωπο μου..Τα σαπούνια τους δεν κάνουν πολύ αφρό,γιατί δεν περιέχουν χημικούς ή τεχνικούς αφριστικούς παράγοντες.Έχουν εμπλουτιστεί όμως με λάδι καρύδας σε κατάλληλη ποσότητα..Το σαπούνι που χρησιμοποίησα για τα μαλλιά μου, σου το προτείνω ανεπιφύλακτα, τους έδωσε απίστευτο όγκο, χωρίς τη βοήθεια αφρού ή τζελ..Αλλά αυτό που με εντυπωσίασε, ήταν η κρέμα σώματος.Με πορτοκάλι και γιασεμί..Λίγη ποσότητα, αρκούσε για να μου χαρίσει ενα απαλό και ευωδιαστό αποτέλεσμα, σαν να βγήκα μόλις απο το ντους, που διαρκούσε όλη μέρα...
Πες αντίο λοιπόν στις αλλεργίες που προκαλούν κάθε λογής σκευάσματα,αντίο, στα χημικά και στα χρώματα....Είναι πολύ σημαντικό να προτιμούμε ελληνικά προ'ι'όντα και να στηρίζουμε τις μικρές επιχειρήσεις που με πολύ μεράκι και συνεχή ενημέρωση, πασχίζουν να δώσουν το στίγμα τους..Είναι επίσης, πολύ ωραίο το συναίσθημα να προσφέρεις κάτι αγνό αλλά και τόσο πολύτιμο, σε αυτόν που θα ζήσεις μαζί του, όλη την υπόλοιπη ζωή σου....
...στον εαυτό σου..
..Άφησε τη σοφία της γιαγιάς, να κάνει τα ''μαγικά'' της..


( photos from cumaea.gr)

5 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφα και καλοφτιαγμένα πράγματα υπάρχουν γύρω μας και δυστυχώς τα αγνοούμε... Σπουδαία προσπάθεια!!
    Όσο για το στολισμό κορίτσι... εννοείται ότι θα στολίσουμε νωρίτερα! Βασικά δεν κρατιέμαι... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από την περιγραφή σου και μόνο θέλω να δοκιμάσω κάποια προϊόντα τους και εγώ!! Φαίνονται να είναι τέλεια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με βάζεις κι εμένα στη διαδικασία της δοκιμής!!! Το σίγουρο είναι πάντως ότι μοιάζουν να είναι υπέροχα!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή